donderdag 28 juli 2011

Ali B geeft antwoord


Over de voorstelling van Ali B vond ik op derecensie.nl het volgende stuk:

"Grote naam is Ali B die verrast met zijn theatershow Ali B Geeft Antwoord. In de show zet Ali een eerlijke versie van zichzelf neer. Het publiek mag brutale vragen stellen en Ali geeft rake antwoorden als Ali de rapper, de BN’er of de zakenman. De vrolijke interactie wordt afgewisseld met raps, waarin hij een gevoelige kant van zichzelf laat zien.
Het als kritisch bekend staande Rotterdamse publiek viel in de armen van de man die geen knuffel-Marokkaan genoemd wil worden. De show eindigde in een spontaan feestje, waarin het publiek tot op het podium meedanste op de meest recente hit Summertime met zanger Brace.
‘Ik zou dit ook doen als ik er geen geld voor zou krijgen,’ zegt Ali B na afloop. ‘Dit doe ik puur om artiest te zijn, hier kan ik mijn verhaal kwijt aan mensen die geïnteresseerd zijn in een bepaalde kunstvorm. Dit zijn mensen die graag naar het theater gaan. Ik wil hier uitleggen wie ik ben.’"

Ali B geeft nog antwoord (met tolk) in Utrecht op 29 + 30 juli. En op 19 + 20 augustus in Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten